Menu Zamknij

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę się skontaktować by uzyskać pomoc lub zadać pytanie?

Możesz skontaktować się z nami przez przygotowany na witrynie formularz kontaktowy. Dostępny on jest z poziomu menu w zakładce Pomoc. Dodatkowo jeśli taka forma Ci nie odpowiada – możesz napisać do nas pod adres contact@plagues.pl (lub kontakt@plagues.pl).

Czy na oferowane usługi jest jakaś gwarancja?

Oczywiście. Zależy to od rodzaju konkretnej usługi. Wszystkie informacje na temat gwarancji (jeśli taka jest dodawana) można znaleźć na stronie produktu (usługi) w zakładce „Informacje dodatkowe”.

Czy prowadzicie własny sklep stacjonarny lub biuro?

Nie. Pracujemy całkowicie zdalnie i globalnie. Oferujemy swoje usługi niezależnie od kraju aktualnie zamieszkiwanego lub jego docelowego rynku.

Jeśli nie ma tu pytania na które szukałeś odpowiedzi – skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy wybierając w górnym menu „Pomoc” -> „Kontakt” lub Kliknij tutaj.